MENU 

 


FAQ -   ofte stillede spørgsmål


Her finder du svar på en række spørgsmål,
der typisk dukker op i forbindelse med booking af et band.
Mangler du oplysninger, er du altid velkommen til at kontakte os tlf : 26 24 90 28


Hvor meget plads og strøm kræver bandet?

Til langt de fleste arrangementer, kan vi klare os med ca. 5 x 2 mtr gulvplads, og der skal bare være 2 almindelige 230 V, 10 amp. stikkontakt indenfor rækkevidde.

Ved store arrangementer med flere end ca. 120 deltagere og festlokaler over  "forsamlingshusstørrelse" skal vi have mere grej med, og så er det nødvendigt med mindst 6 x 2 mtr. gulv/sceneplads, og mindst 2 x 10 amp. fordelt på to faser.

Hvornår stille I instrumenterne op?

Vi ankommer for at stiller grejet op ca. 1½ time inden vi skal spille, eller iflg lokal aftale.
Ved open air arrangementer kræves mere anlæg
og vi kommer ca 2 timer inden vi starter.

Hvis arrangørens tidsplan trækker ud?
Venter vi bare stille og roligt backstage, indtil alt er klar . Vi slutter som udgangspunkt til den aftalte tid, men giver selvfølgelig et par ekstranumre, hvis stemningen er til det.

Kan I spille overtid?
Ja, normalt er det ikke et problem at købe en time, 1 spilletime er 45.min

Skal der skrives kontrakt?

Vi kræver normalt ikke en kontrakt. En aftale indgået via telefon eller mail betragter vi som gældende og helt fyldestgørende. Såfremt arrangøren ønsker det, fremsender vi dog gerne en kontrakt der tager udgangspunkt i DMF kontrakt koncept
.